17.10.09

Els "micro" del mes d'octubre

16è Certamen de Microrelats: EL PETÓ

Rés es pot comparar als petons que, cada nit, feia a les galtones tendres de les filles, mentre les amanyagava. Per irrepetibles! (Concep)

El petit esquimal es fregà el nas adolorit.
- Mama, vols parar de fer-me tants petons! Que ja sóc gran! (Teresa)

Li vaig fer un petó pensant que per fi havia trobat un príncep, ara vivim els dos en una bassa. (Núria) 1r

Embeleso en la mirada bucólica, temblor de extremidades, palpitar desbocado y respiración acelerada. Ese primer beso inolvidable, de tierna enamorada. (Mónica)

A mig sopar s’acomiadà de la colla i fent un petó al Jesús va marxar. L’home fosc conegué immediatament el seu objectiu. (Eduard)

El mirall li tornava una mirada llunyana. Poc a poc la seva boca oferia lleugerament un petó sagnant al vidre. (Ramon T.) 3r ex equo

Ella abraçava efusivament l’home, fins que aquest l’apartà gemegant:- Deixa de petonejar-me, Xita, que m’omples de babes! (Sara) 3r ex equo

Dos bocas entreabiertas exultantes de deseo, -chocan trenes de alta velocidad-, amasijo de labios retorciéndose, la humedad derrama carmín rojo. (Manel)

Anava cap aquella claror. De cop la humitat d'uns llavis al meu front em van tornar a la vida. (Fina)

- Be “so penco” a tu casa- , leyó la profesora de lengua de 1º de ESO en el examen de redacción. (Ramon G.)

Petons robats, petons enamorats, petons efímers. Afortunadament mai oblidaré el darrer que vaig donar a l’avi quan s’acomiadà al llit. (Juan Manuel)

Al meu marit i a mi ens agraden amb llengua, ben sucosos i cargolats... els petons? No, els bulls! (Rosa) 2n

Va arribar sobtada, amb una llambregada en tingué prou i els gèlids llavis al posar-se engoliren golosos tota la... ( FINS AQUI 19)LA 20. OPCIONS: 1. Vida – 2. Polla – 3. Piruleta – 4. Comodí del públic (David)