15.1.12

ELS PRIMERS MICRORELATS DE L'ANY

36è Certamen de microrelats: MOSSEGADA

Mordisquear, dientes como cuellos de pincel. Manos de araña para cortar lo justo con el vértice de las uñas, gemir. (Manel)

Donava voltes i voltes al voltant de l’ham, i al final el va mossegar amb gana. I va ser feliç. (Juan Manuel) 3r

Soy una incomprendida, todos temen mi mordisco, y estando presente, un tío muerde una manzana y se lleva la gloria. (Juan Manuel)

Empezó como un juego erótico, terminó trágicamente. Mordisqueó sus lóbulos, cuello, pechos, vientre,... mordió la nalga arrancando un trozo...¡¡riéndose!! (Mónica)

La mossegada fou traïdora i inoculà el verí de la ràbia, deia el titular. El periodista preguntà la raó i el gos respongué: l'home no és el meu millor amic. (David)

Blanca, olorosa i apetitosa, li vaig clavar una mossegada. Va ser inevitable. Era lluna plena i ella una rossa temptadora. (Núria)

Mordisco a mordisco, lentamente, imperceptiblemente, lleno de sensualidad, con ese aroma penetrante y agrio, enloquecedor, picante, áspero... viva el Roquefort. (Ramon T.)

De un mordisco le arrancó un ojo y al intentar tragarlo casi se ahoga... ¡la cruel venganza del peluche tuerto! (Teresa) 2n

Notà aquells llavis carnosos estranyament freds. De cop un precís mossec al coll l’estremí.
- Benvingut company, aquesta nit serà llarga (Eduard)

La iaia Marieta no escarmenta mai. Cada any per Nadal el mateix: mossegada als torrons i, catacrac! La dentadura enlaire. (Sara) 1r

Después del mordisco, la sangre resbalaba por la comisura de sus labios. La película terminó. En la sala un cuerpo se desangraba. (Ramon G.)