19.3.10

SENSACIONS, el llibre dels Ksandra


Els reptes són per als valents, les il·lusions per als somiadors... Som agosarats i fem un pas endavant: publiquem un llibre amb els nostres relats.

No es un recull convencional, cada història porta un segell propi, no n’hi ha dues d’iguals, ni tan sols de semblants, són un recorregut per cada univers particular, que tan pot estremir com arrencar un somriure, però totes tenen la voluntat de remoure alguna cosa, de no deixar indiferent.

Si ens hi voleu acompanyar, farem la presentació del nostre llibre a la llibreria Àgora (Sallent), el dia 16 d’abril de 2010, a les nou del vespre.

3 comentaris:

CKs ha dit...

El sueño va cobrando forma, se disipa la bruma y nuestro libro verá la luz para convertirse en realidad.El juego y los buenos momentos, la mistad y las risas, nos fueron encaminando por la senda de la ilusión e iba siendo hora de mostrar de lo que somos capaces de escribir, historias que no tienen que ver con nuestras propias vivencias personales pero gracias a nuestra gran imaginación, muy creíbles.
Desde el otro lado del charco me siento emocionada, agradecida y con una espectativa mayúscula. Recién ahora soy consciente de que es verdad esto que nos está pasando y que creo firmemente en ello, porque fuera de compartir y quererlos como amigos tanto, ¡¡los admiro como escritores!!
Besazos a palas y abrazotes de osa cariñosa para todos.
Mónik

Unknown ha dit...

Felicitaciones!!
Les deseo el mayor de los éxitos, se lo merecen!
Saludos argentinos

... ha dit...

Jo vull ser-hi!Jo vull ser-hi!!!
(si la Teresa em deixa...vindré!)