10.4.10

Les 20 paraules de l'abril (abans del llibre!)

22è Certamen de Microrelats: ESTRÈS

Les tres!!! Aquest roncant com un tronc i jo sense dormir. Començo la nova feina d’aquí tres hores. Quins nervis, Bffff!!! (Eduard)

P.D. Mi amol: toy fatá, toy susia, toy tonta, toy agobiá. Toy cansiiiina. ¡Dame miaja estrés po fabó mi negro! (Ramon T.) 3r

Em marejoooo!!!, cridava el cargol estressat rodolant tobogan avall. Una mà petita l’agafà per la closca per tornar-lo al cim. (Teresa) 2n

Una dona i dues exs son tres, tres fills, tres hipoteques, tres feines per poder-les pagar, tres...tres...tres... estresssss (Rosa)

Vansthofenn la passa a Hansshutten, aquest a Forsfhotten que la col·loca als peus de Kuingholenn que dispara i ………. goooool!!! Quin estrès!!! (Concep)

Quin estrès! exclamà mentre s’asseia després de la jornada. A mi encara em quedava fer una rentadora, preparar el sopar... (Núria)

- “Trek-i”! Tens estrès a les tres!!.
- Estrès?. Res, una reunió.
- I tensió per emportar!!!
- Bajanades. “... na” fen, que vol dir fen “na ...” (Manel)

09:00 Niños al colegio
10:00 Reunión abogado
11:00 Visita notario
12:00 Ir al Paro
13:00 Recoger niños
13:30 Comida en casa mamá
14:30 Llevar niños colegio
15:00 Infarto (Ramon G.)

Levantarse, asearse y desayunar, hacer las compras, la limpieza, la comida, lavar, planchar, atender la familia... ¡trabajar fuera!....¡¡estres total!! (Mónica)

Sense treball ni calés, Quimet malalt, l’hipoteca vençuda; i m’he de preocupar del pobrissó futbolista estressat perquè no juga bé? (Juan Manuel)

- Senyor meu, el problema que té vostè és l'estrès...
- Si, doctor, "les tres" ex-dones que m'estan xuclant tota la pasta. (Sara) 1r

1 comentari:

Mónica la más dulce ha dit...

Un juego que nos mantiene unidos a pesar de la pereza que a veces nos puede. ¡¡Felicidades a los ganadores!!...sigamos con el "chocolate" pero dietetico.
Besos a todos, los requiero.
Mónik