20.6.10

El últims de la temporada

24è CERTAMEN DE MICRORELATS: REVETLLA

Abrió el sobre, dentro 50€ sin entender. La abuela que cuidaba sonrió y le dijo: Disfruta la verbena ésta noche. (Mónica)

Sempre recordaré la nostra primera revetlla. Els cabells adornats amb garlandes, els ulls encesos pel foc, espurnejant un miler d’estrelles. (Núria) 1r ex equo

-Truqueu als Bombers, ràpid, a Sallent hi ha set focs!!!
-Tiu, que és nit de revetlla!!!
-Ostres, no m'en recordava!!! (Concep)

No había duda. Aquella verbena sería fantástica. El punto de partida alguien desconocido. El final el fuego las olas... ¡Bien! (Ramon T.)

La nit de Sant Joan és nit d’alegria… esclat de palmeres al cel estrellat… xarrup de cava amb ratlles de coca… Sensacions de Colors. (Eduard)

Avui es Revetlla. Sóc el centre d’atenció, estic molt feliç. Qualsevol cosa que demani es meva. Demà saltaré al volcà. (Juan Manuel)

Berbena amb nom de planta, ja vetllava el vespre abans de festa, ara a la nit torna vetllar. Vetlladora revetlla’t! (Manel)

Li proposaren assistir a una revetlla, i quan va arribar-hi va trobar una vella de 90 anys que necessitava assistència. (Rosa) 1r ex equo

Nit de Sant Joan, brases, empedrat de foc. Ella em mira amb ulls encesos, serro les dents i trepitjo fort. (Teresa)

Se oyó un cohete. Me pregunté: ¿Empieza la verbena? Pero no. En una esquina, Carvalho se desangraba de un disparo. (Ramon G.)

Cagum el sonotone de la iaia, li dic: Me’n vaig de revetlla. I s’enfada perquè li he dit “revella”. (Sara) 3r

“Si mireu les flames del foc de Sant Joan, li veureu les banyes, el barret i els guants”- cantava la Joana a la foguera. (David) 2n