13.5.12

Els micro de maig: un diàleg de 30 paraules

40è Certamen de microrelats: FAM

- Vens sol?
- Sí.
- Això que tens aquí és sang?
- Segurament.
- Quan deies “Tinc fam de la Victòria”, què volies dir exactament?
- Que volia ser el primer.
- En què?
- En tastar-la. (Teresa) 2n


Sopar ksandrístic, no fa massa divendres…
Famolenca, torno a casa. Em diu:
-Jo també tinc gana. I si… fa molts dies
-O.K. carinyo, però untat amb “famos”, tens unes mans…  (Eduard)


- Caos en Grecia  (CLIC)
- La reforma laboral…(CLIC)
- Nuevo rescate al banco…(CLIC)
- ¿Qué ves en la tele?
- Una película.
- ¿Cuál?
- Los juegos del hambre.(Juan Manuel)


- Àfrica et suggereix… gana, realitat...
- Aprendre a sobreviure en un desert i alimentar animals enormes no es ficció.
- La fam es gana sostinguda, com es destrueix?
- Tornant-se tots vegetarians o depredadors! (Manel)


- ¿Escuchas ese ruido? Acércate. ¿Lo oyes ahora? Es un susurro siniestro, indescriptible, aterrador.
- Sí... lo oí. ¡Ufff, qué miedo el siniestro e indescriptible ruido de tus vacías tripas! (Ramon G.) 3r


- Organitzem un sopar solidari pels que passen fam. Vols venir?
-  Si, és bona idea al menys faran un àpat!
- Bé, ells no vindran.
- Així el feu pels que ja estem tips? (Concep) 1r


- Intenta sobreviure.
- No em deixis sol.
- Sobreviu!
- No sense tu.
- Si ho fas estaré sempre dins teu.
- Ets el meu amic
- Ja no, tan sols sóc un  tros de carn. (Núria)


- Uf!, ni recordo quan va ser l’última vegada que vaig menjar...
- Collons! T’ho dic sempre que això de ser fanàtic del comerç just i caníbal és una bestiesa! (David) 3r

- Què, surt?
- No hi ha manera, tu!
- Res de res?
- Des del començament, només em vénen al cap en Carpanta i  "tinc ganona,capità"... però del micro, ni gota!!! (Sara)