15.5.10

La història en 20 paraules del maig

23è certamen de microrelats: XOCOLATA

5h. AM. Despierta cariño. ¡Es urgente! Nuestro hijo nacerá, con una mancha marrón. Rápido. ¡Tráeme una taza de chocolate caliente! (Concep)

Dius que era xocolata allò que tens al calaix? Si iaia! Doncs deu estar passada, perquè fa gust d’herba. (Rosa) 2n ex equo

Era un día de mucho calor, y la bruja de Hansel y Gretel se quedó sin casa. (Ramon G.) 2n ex equo

La serp estrangera s’embolicava: La sípia batega? el choco late? xoc o choque? lata o llauna?... bilingüisme o llengua bífida? (Teresa)

Quan l’addicció de la parella ja no siguin les meves dolces carícies sinó la dolçor de la xocolata desfeta... Hòstia, què faig? (Eduard)

- Yo me curo la depresión con chocolate con leche
- Yo con la leche del chocolate.
- ¿Cómo?
- Mi vecino el negro… (Juan Manuel) 2n ex equo

Una nit inoblidable, un sopar exquisit, un amant esplèndid, en acabar un relaxant bany amb xocolata. Mai havia menjat tant. (Núria)

¡A quién no le jode una dieta!... a todos. ¿Cómo se aguanta?, con un trocito de chocolate diario prescripto sabiamente. (Mónica)

Els cercles fets per la cullereta dins la tassa de xocolata em feien recordar aquell melic llunyà, rialler, desitjós, moll. (Ramon T.) 2n ex equo

Estoy en estado de “CHOC”, mi corazón LATE adelantado. Me falta la “O” que dibujan tus labios de besos de chocolate. (Manel) 1r

- A tu com t'agrada, blanca o negra?
- A mi dóna'm una negra ben potent...
- Jo t'estava parlant de xocolata
- Ah! (Sara) 3r

Fills de puta!!!... “Conoce el ultimo rincón sin civilizar”... si, i ara un bany de xocolateràpia... de puta mare... si no fossin antropòfags!!! (David)