19.5.09

El repte de les 20 paraules

13è Certamen de microrelats: "Quan era petit..."

Quan era petit, volia ser gran, per poder fer el què volgués; ara que sóc gran, voldria ser petit, com quan feia el què volia. (Sara)

Cuando era pequeño me trajeron al zoo. Venía conmigo una gacela. Somos amigos. Cualquier día la morderé. Cuestión de instinto. (Teresa) 1r

Quan era petit, el cap em quedava mes a prop dels peus, ara de gran els peus em porten de cap. Saps quan obre el Sant? (David) 2n

Cuando era pequeña, bastaba me dijeran "NO" y lo hacía. Trepé al árbol y siete horas después, me bajaron entumecida. (Mónica)

Quan era petit tot era molt gran. Ara no sé si sóc gran. Per què no trobo les meves joguines? (Ramon T.)

Quan era petit se m’obrí tot un munt de projectes
Ara que sóc vell guardo tot un munt de records (Eduard) 3r

Cuando era pequeño viajaba con Amelio en sucios barcos que iban hacia el oeste en busca de mi buena mamá. (Ramon G.)

Quan era petit menjava xocolata OLLÉ, ara que sóc gran menjo FERRERO ROCHER... Com la dona d'en Boyer !! (Rosa)

Quan era petit, al llit, adormit.
La mare que el va parir!
Puto alzheimer!
Només se’n recorda...
Llepant-se un dit?. (Manel)

Quan era petita, la vida era en blanc i negre. La joventut la va omplir de colors. Ara hi sou tots!!! (Concep)

Quan era petit envejava els grans i el seu món. Ara somnio que sóc petit i encara conservo la innocència. (Juan Manuel)

Quan era petiteta, abans d’acudir a l’escola, a l’hort baixava i del taronger una taronja collia, per a una amiga que no tenia res per esmorzar. (Elvira)

Quan era petit vaig destapar un pot que contenia l’essència de les arts, avui els meus quadres embelleixen el món. (Núria)

1 comentari:

Mónica la más dulce ha dit...

¡Felicitaciones a los ganadores!, tema difícil para un relato de 20 palabras, pero todos se han esmerado. Felicitaciones a los ksandras.
Besos a palas
Mónica