13.3.09

maradona

La vida sempre m’ha maltractat molt, la desgracia m’ha perseguit contínuament, l’infortuni no ha deixat mai de seguir al meu petge, i no us ho dic per fer-me el ploricó, de veritat. Serveixi per demostrar-ho el sol fet de veurem, ara i aquí, amb l’ ineludible i terrible obligació d’escriure sobre aquesta....no se si dir-li persona......Oh! destí tràgic, no tindràs mai pietat de mi!.
Ja el dia del meu naixement deixava entreveure el fatal esdevenidor que jo tindria, doncs sapigueu que l’esdeveniment aquest va tenir a bé d’ocórrer a les tres de la tarda, just desprès de dinar, i que el cap gros del metge (era el doctor Espona), no va tenir millor idea que deixar-me dipositat sobre l’hule plastificat a quadres de la taula de la cuina, al bell mig de les sobres de l’àpat que feia poc havien engolit (ossos de pollastre repalats, pells de plàtan, tasses de cafè buides amb burilla de faria apagada dins....) com a demostració que jo no era ,sinó, una rampoina més.
A partir d’aquí un llarg i gran reguitzell de desgracies i fatals esdeveniments trufaren la meva vida, marcant-la a foc roent, però sense que cap d’elles hem prepares adequadament o suficientment per aquest fatídic dia, en que, bolígraf en mà, resulta que he d’escriure unes paraules sobre....
Ah fe de Déu, per que collons sempre m’ha de tocar a mi la negra. I dic això sense cap ànim racista, dons no es pas el color de la seva pell, tot que una mica fosca si que es, sobre tot quan esta en penombra.
El senyor Ramon, segons la cançó, enganya a tot el món ( incloses les criades), i naturalment nosaltres també entrem en aquest sac, i així resulta que ens ha fet empassar aquesta roda de molí, en que ens diu que es divertit fer l’exercici d’escriure tenint de tema un company...
I UNA ME......
Perquè, clar, amb la meva maleïda sort, dons, PLAF, ostia, ja hi som, perquè això no es un company, això es.......No ho se. Es que no se com definir-ho.
Dediqueu-li un conte, diu ell, i es queda tant panxó!. Si, pebrots, i quina merda de conte l’hi dedico.....
“El de Rocco Sigfredi i la caputxeta de làtex?”.........
“El de los mandingas y sus grandes mingas?”...........
Es que ja ho tenia que haver suposat i haver dit que no hi podia anar a la “birria” de sopar aquell, haver trobat alguna excusa i no anar-hi.......
Però en fi, ara ja no tinc més remei. O almenys, em sembla, que no tinc altre solució que afrontar aquesta paorosa, temible, esferereïdora, espaordible prova amb la mica de serenitat que em queda i posar-hi quatre ratlles en aquest paper, parlant d’aquest, diguem-ne, ser.
Potser seria adient, tenint en compte la seva naturalesa, i aprofitant el fet de que jo soc bisexual o bilengue, que no m’acabo d’aclarar del tot, que les quatre ratlles que escrigui siguin en castellá.
Querida Monica, dos puntos, que placer cuando la diosa fortuna tuvo a bien que fuera tu nombre el que se hallara escrito en el trozito de papel que,inocentemente, mi mano cogio de entre los muchos que todavia quedaban, logrando con ello el que mi menda o sea yo tuviera o tuviese que ponerse o reponerse (tras el susto) a pensar sobre tu persona para dedicarle unas estrofas que no parezcan alcachofas sino mas bien un guiso elaborado, asi que si te hallas preparada, como el sofrito ya arranco su hervor, ahi voy, despues me dices si me pase de picante o de sal.
Tu nombre y tu fama te precedierón (como le suele pasar a los grandes heroes) una semana en tu llegada a mi vida. Si, me avisaron. Me avisaron y como el de la muerte anunciada no me aparte de mi destino y lo afronte, como boludo que soy, a pecho descubierto, con lo qual el impacto fue atroz.
Y asi, entre moscas y ambulancias, griegas medusas, puños dilatadores y mujeres fatales te conocí.
“No llores por mi Argentina.........”
El primer dia, si mal no recuerdo, ya mente tus tetas, pero no tarde mucho en darme cuenta que palmo y medio por encima de ellas habia una maquina perfectamente engrasada, agil, rapida, despierta y abierta.
Tu mente, en un solo minuto, a visitado más lugares, descubierto más recovecos, bocetado mas historias que toda una temporada de gran hermano y salsa rosa juntas.
Eso es vida. Ahi hay vida. Muchissima vida y como dice el refran, a quien buen arbol se arrima...de resina queda pringado y efectivamente tu enganchas a la gente, tu vitalidad nos pega a tu compañia, y esta nos pringa de inteligencia.
Todos hemos tenido y tendremos muy malos momentos, pero tu, en tu mente, tienes una fuente de energia, una fuerza creadora, es ahi , donde reside Monica, donde siempre hallaras una buena amiga.
Bueno, quizas no tenga mas remedio, aunque sea por ser pelotudo, que escribir algun piropo para ti, a eso voy pues...
Tienes algo que yo aprecio mucho en las mujeres, porque es un bien demasiado escondido y escaso, se llama sentido del humor. Contigo es facil reirse, puedes bromear sin miedo, pues sabes que ahi hay un cerebro que sabe razonar, y que disfruta de la libertat que le da el no atarse a las convencionalidades de la mayoria de los humanos.
Gracias.
Por ultimo. Voces he oido que dicen que marcharas a Rosas, no me extraña. Rosas es famosa por su golfo.
“No llores por la Argentina......................”

( Ponle musica de bandoneon). Y hasta siempre.

Exercici patrocinat per Ramon Profe Alumillor estiu 2003

1 comentari:

CKs ha dit...

David gracias por ésta sorpresa, yo tengo ese escrito firmado por vos, me ganaste de mano. Con Maradona tengo en común cumplir años en noviembre y ser ambos escorpianos jejejejej. Desde que lo escribiste pasarón 6 años y esos y un poco más llevamos de amistad. Has sabido sacarme risas, hemos compartido nuestras miserias, desde las dichas hasta el dolor o la tristeza, y te llevo enquistado en el corazón. El mejor regalo que nos da la vida a medida que la transitamos, son los afectos y entre ellos, los amigos. Gracias otra vez querido amigo del alma por ser y estar.
Te requiero un montonazo.
Besos a palas.
Mónica