1.3.09

Quadrats Màgics

Atreviu-vos a fer quadrats màgics!
Són realment difícils però enganxen la tira. Els intento d'una manera compulsiva a tot arreu. Fins i tot al WC. A casa s'alarmen quan veuen que m'hi estic massa estona
- Va tot bé?- em demanen amb veu amable
- Si, però no m'acaba de sortir- els responc... ¿?

Comenceu pels 4x4 que són relativament fàcils, si sou valents proveu els 5x5 que costen molt. Jo de moment m'he parat aquí. Si encara em dura la tonteria provaré els 6x6

Aquí en teniu una mostra dedicada als membres del grup

R A M O N
A D O B E
M O R I R
O B I T O
N E R O N

R O S A
O J A L
S A C O
A L O E

S A R A
A M O R
R O S A
A R A N

P E D I R
E G A R A
D A V I D
I R I N A
R A D A R

1 comentari:

CKs ha dit...

Te aseguro querido Eduar que a mi tus cuadrados mágicos no me salen. Apreciaría poder leer algo tuyo, detrás de tanto juego de palabras se esconde el relator de historias o sentimientos que me gustaría leer.
Mónica